Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Waarom komen e-mailcampagnes verzonden via Cakemail niet binnen op 'info@'-mailboxen?

Veel spamfilters gaan ervan uit dat e-mailadressen die beginnen met bijvoorbeeld 'info@', 'support@' en 'sales@' geen persoonlijke adressen zijn, maar van een afdeling of een groep binnen een organisatie. Het is minder gebruikelijk dat zij zich voor een mailinglist inschrijven. Waarschijnlijk markeren de ontvangers het als spam en is het moelijker te bewijzen dat de ontvangers zich hebben ingeschreven.

Daarnaast staan deze e-mailadressen vaak op websites vermeld, waardoor ze gevoeliger zijn voor het geautomatiseerd verzamelen of 'oogsten' met daarvoor bedoelde software. Hierdoor is een lijst met een hoog percentage functie-adressen al snel verdacht als een gekochte of geoogste lijst, waarbij de ontvanger dus geen toestemming heeft gegeven voor het verzenden van de e-mail.

Voor meer informatie hierover verwijzen wij je naar het Engelstalige artikel op de site van CakeMail.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: