Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Waarom ontvang ik geen e-mail meer?

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je geen e-mail ontvangt. Wanneer een e-mailbericht niet bij je afgeleverd wordt, ontvangt de verzender altijd een 'bouncebericht'. Uit dit bouncebericht is op te maken waarom de e-mail niet is afgeleverd in jouw mailbox. 

Is de reden onduidelijk? Dien dan een ticket in via Mijn Hostnet. Vergeet niet het bouncebericht mee te sturen. Zonder bouncebericht is het voor ons lastig de oorzaak te achterhalen.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: