Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Waarom ontvang ik geen e-mailberichten vanuit het contactformulier?

Wanneer je het contactformulier binnen Website Maker voor het eerst gebruikt, worden nieuwe berichten niet automatisch naar jouw e-mailadres doorgestuurd.

Dit wijzig je binnen de instellingen van je contactformulier:

  • Log in op Website Maker via Mijn Hostnet.
  • Plaats je muis op het contactformulier.
  • Zodra het veld donkergrijs wordt, klik je op de moersleutel rechtsboven.
  • Plaats een vinkje voor 'Stuur een e-mail naar:'.
  • Vul het e-mailadres in waarop je de berichten wenst te ontvangen.
  • Klik op 'OK'.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: