Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Waarom zijn mijn diensten verlengd?

Wij verlengen jouw diensten automatisch, zodat deze bereikbaar blijven. Veel van onze klanten zijn namelijk afhankelijk van hun online activiteiten. Wij verlengen jouw diensten alleen wanneer wij geen tijdige opzegging ontvangen. Een opzegging moet 1 maand voor de verlengdatum van de diensten bij ons binnenzijn.

Communicatie over automatisch verlengen
Wij proberen zo duidelijk mogelijk aan te geven dat wij een opzegtermijn van 1 maand hanteren en dat de diensten zonder opzegging automatisch worden verlengd. Dit doen wij onder andere in de bestelmodule, in onze Algemene voorwaarden en in de bevestigingsmail van jouw dienst. Bovendien sturen wij ruim voor de einddatum van de dienst de e-mail 'Belangrijk bericht over de verlenging van jouw contract(en)'. Je hebt op dat moment nog voldoende tijd om jouw contract te beëindigen.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: