Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Wanneer en hoe kan ik een bestelde dienst annuleren?

Als particuliere klant kun je de bestelling van een dienst binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst annuleren door gebruik te maken van het herroepingsrecht. Je doet dit door een ticket in te dienen via Mijn Hostnet.

Wanneer je al voor de dienst hebt betaald, wordt het bedrag binnen maximaal 14 dagen teruggestort op jouw rekening. 

Ben je een zakelijke klant? Dan kun je geen beroep doen op het herroepingsrecht. De eerstvolgende opzegmogelijkheid is aan het einde van de contractperiode. Je geeft een opzegging eenvoudig door via Mijn Hostnet. Opzeggingen dienen uiterlijk 1 maand voor de einddatum van het contract bij Hostnet binnen te zijn.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: