Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Wat doe ik als mijn server onbereikbaar is?

Wanneer je server onbereikbaar is, kunnen hiervoor verschillende oorzaken zijn. Het is te allen tijde mogelijk om de server te start via Mijn Hostnet. Lukt het niet om de server te starten via Mijn Hostnet? Meld dan een storing

Lukt het om de server te starten? Lees dan het ons helpdeskartikel om te troubleshooten. 

Let op: is jouw server vóór 20 september 2018 besteld? Controleer dan of het Virtuozzo Power Panel bereikbaar is. Als het Virtuozzo Power Panel niet te bereiken is, kun je hiervoor een storing melden.

Wanneer het Virtuozzo Power Panel wel te bereiken is, is er geen sprake van een verstoring en ligt het probleem aan de software die op de server draait. De software op de server heb je in eigen beheer en is te allen tijde te beheren, zolang het Virtuozzo Power Panel te bereiken is. Het is mogelijk om tegen Supportkosten hulp te krijgen van onze systeembeheerders. Hiervoor dien je een Verzoek in via Mijn Hostnet.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: