Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Wat moet ik doen als ik de inloggegevens voor Mijn Hostnet ben vergeten of als ze niet werken?

  • Ga naar https://mijn.hostnet.nl/login/wachtwoord-vergeten.
  • Vul je loginnaam of e-mailadres in (afhankelijk van je instellingen). Weet je die niet? Gebruik dan je klantnummer (zie je factuur).
  • Neem de code over en klik op 'Verder'.
  • Vervolgens krijg je 2 opties om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen: per e-mail of telefonisch (sms). Kies een van de opties en volg de instructies.

Weet je zowel je loginnaam/e-mailadres als je klantnummer niet meer? Dan heb je 2 opties om je logingegevens op te vragen:

Telefonisch contact opnemen
Neem telefonisch contact met ons op vanaf het telefoonnummer dat bij ons bekend is. Wij helpen je dan om opnieuw in te loggen.

Documenten toesturen
Ben je een particuliere klant? Stuur een e-mail met een kopie van het identiteitsbewijs van de bij ons bekende contactpersoon (indien gewenst kun je de pasfoto en het bsn afschermen) naar admin@hostnet.nl.

Zijn jouw diensten geregistreerd op een bedrijfsnaam? Stuur dan de volgende documenten naar admin@hostnet.nl:

  • een zo recent mogelijk (maximaal 3 maanden oud) KvK-uittreksel van het bedrijf;
  • een kopie van het identiteitsbewijs van de gemachtigde zoals vermeld in het KvK-uittreksel (indien gewenst kun je de pasfoto en het bsn afschermen).

Vermeld in je e-mail een domeinnaam die onder het betreffende Mijn Hostnet-account staat. Zo kunnen wij de juiste logingegevens naar het door jou opgegeven nieuwe e-mailadres sturen. 

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: