Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Wat moet ik doen als ik de inloggegevens voor Mijn Hostnet ben vergeten of als ze niet werken?

  • Ga naar https://mijn.hostnet.nl/login/wachtwoord-vergeten.
  • Vul je loginnaam of e-mailadres in (afhankelijk van je instellingen). Weet je die niet? Gebruik dan je klantnummer (zie je factuur).
  • Neem de code over en klik op 'Verder'.
  • Vervolgens krijg je 2 opties om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen: per e-mail of telefonisch (sms). Kies een van de opties en volg de instructies.

Weet je zowel je loginnaam/e-mailadres als je klantnummer niet meer? Dan heb je 2 opties om je logingegevens op te vragen:

  • Telefonisch contact opnemen
    Neem telefonisch contact met ons op vanaf het telefoonnummer dat bij ons bekend is. Wij helpen je dan om opnieuw in te loggen.

  • Documenten toesturen
    Ben je een particuliere klant? Stuur een e-mail met een kopie van het identiteitsbewijs van de bij ons bekende contactpersoon (indien gewenst kun je de pasfoto en het BSN afschermen) naar admin@hostnet.nl.

    Zijn jouw diensten geregistreerd op een bedrijfsnaam? Stuur dan een zo recent mogelijk (maximaal 3 maanden oud) KvK-uittreksel van het bedrijf en een kopie van het identiteitsbewijs van de bij ons bekende contactpersoon (indien gewenst kun je de pasfoto en het BSN afschermen) naar admin@hostnet.nl.

    Vermeld in je e-mail een domeinnaam die onder het betreffende Mijn Hostnet-account staat. Zo kunnen wij de juiste logingegevens naar het door jou opgegeven nieuwe e-mailadres sturen. 

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: