Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Wat moet ik doen als ik niet bij mijn server kan?

Wanneer je server niet bereikbaar is, kan dit meerdere oorzaken hebben.

Een mogelijke oorzaak kan zijn dat jouw server meer (dynamisch) geheugen of processor-capaciteit van de hardware-node vergt dan waar het recht op heeft (afhankelijk van de afgenomen VPS). De server kan dan (geen nieuwe) processen meer uitvoeren. Via Mijn Hostnet kun je je server herstarten. Dit duurt enkele minuten.

Let op: Heb je vóór 20 september 2018 besteld? Dan herstart je je VPS via het Virtuozzo Power Panel (VZPP).

Mocht dit probleem zich vaker voordoen, dan raden wij je aan te upgraden naar een VPS met meer capaciteit en resources.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: