Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Wat voor support krijg ik bij een Unmanaged VPS?

Bij een Unmanaged VPS verleent Hostnet standaard support. Dit betekent dat wij hulp bieden in geval van storingen op de hardware van de server of wanneer er problemen zijn met het netwerk. Omdat je zelf root-toegang hebt, kun je overige problemen zelf verhelpen of de hulp van Hostnet inschakelen tegen een uurtarief.

Is je server onbereikbaar? 
Wanneer je server onbereikbaar is, kunnen hiervoor verschillende oorzaken zijn. Probeer via Mijn Hostnet je server te starten. Lukt dit niet via Mijn Hostnet? Meld dan een Verstoring. Lukt het om de server te starten? Lees dan in ons helpdeskartikel VPS niet bereikbaar hoe je kunt troubleshooten. 

Let op: Heb je jouw server vóór 20 september 2018 besteld? Controleer dan of het Virtuozzo Power Panel bereikbaar is. Als het Virtuozzo Power Panel niet te bereiken is, kun je een Verstoring melden.

Wanneer het Virtuozzo Power Panel wel te bereiken is, is er geen sprake van een verstoring en zit het probleem in de software op de server. Het is mogelijk om tegen betaling hulp te krijgen van onze systeembeheerders om de problemen in de software op te lossen. Hiervoor dien je een Verzoek in via Mijn Hostnet. Wij rekenen voor een Verzoek tot support een uurtarief van € 90 in tijdsblokken van 10 minuten.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: