Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

WHOIS-gegevens wijzigen

Wat zijn WHOIS-gegevens en wanneer is het noodzakelijk deze te wijzigen?
Hoe kan ik de WHOIS-gegevens van mijn domeinnaam wijzigen?
Wat zijn de kosten voor het wijzigen van WHOIS-gegevens?
Kan ik voor meerdere domeinnamen tegelijk de WHOIS-gegevens wijzigen?
Hoelang duurt het totdat wijzigingen in mijn WHOIS-gegevens zijn verwerkt?
Hoe zie ik in de WHOIS wie de juridische houder is van een domeinnaam?
In Mijn Hostnet zie ik zowel mijn contactgegevens als 'WHOIS-gegevens'. Wat is het verschil?
Kan ik mijn contactgegevens afschermen in de WHOIS-informatie bij de uitgevende instantie van mijn domeinnaam?
Waarom kan ik voor mijn domeinnaam geen Privacybescherming instellen?
Wat is het verschil tussen de contracthouder en de juridische houder van een domeinnaam?
Hoe wijzig ik de juridische houder van mijn domeinnaam?
Ik heb een particulier account, maar wil dit overzetten naar een zakelijk account. Hoe kan ik dit doen?
Ik heb een e-mail ontvangen om de gegevens voor mijn domeinnaam te controleren, is dit in orde?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 22.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: