Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Wie is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de software op de VPS?

Het afnemen van een Unmanaged VPS veronderstelt (in tegenstelling tot shared hosting of managed hosting) enige mate van zelfredzaamheid. Het beheer van je Virtual Private Server is in de eerste plaats aan jou. Je bent zelf verantwoordelijk voor updates van de software die op de server draait. De updates zijn nodig voor veiligheids- en performance-redenen. Het is aan te raden om je server regelmatig te updaten. Je kunt je aanmelden bij de mailinglijst van het besturingssysteem van jouw VPS, zodat je bericht wordt wanneer er belangrijke updates beschikbaar zijn.

Wanneer je een Verzoek hebt voor de afdeling Helpdesk, dien je dit uitsluitend in via Mijn Hostnet. Afhankelijk van je vraag antwoordt de Helpdesk je per telefoon of e-mail. Houd er rekening mee dat de Helpdesk van Hostnet voor sommige hulp kosten in rekening brengt.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: