Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Veelgestelde vragen

Wijzigingen

Ik heb automatische incasso ingesteld. Hoe wijzig ik mijn IBAN?
Hoe kan ik mijn dienst upgraden?
Kan ik mijn VPS uitbreiden?
Kan ik mijn pakket laten omzetten naar een (kleiner/ groter) webhostingpakket?
Hoe kan ik de instellingen van de dienst Domeinnaam doorsturen wijzigen?
Hoe kan ik het e-mailadres waarnaar e-mail voor de domeinnaam wordt doorgestuurd, veranderen?
Hoe vraag ik een nameserver-wijziging aan?
Hoe kan ik mijn domeinnaam verhuizen naar een andere provider (wegverhuizen)?
Hoe wijzig ik de juridische houder van mijn domeinnaam?
Ik heb een particulier account, maar wil dit overzetten naar een zakelijk account. Hoe kan ik dit doen?
Onze bedrijfsnaam is gewijzigd. Kan dit worden aangepast op de facturen?
Ik heb meerdere klantnummers. Kan ik deze samenvoegen?
Wat is het verplaatsen van een contract?
Wat is het verschil tussen een verhuizing en het verplaatsen van een contract?
Wat zijn WHOIS-gegevens en wanneer is het noodzakelijk deze te wijzigen?

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: