Support Unmanaged VPS

Hostnet verleent standaard support en garantie op alle Virtual Private Servers met een SLA Unmanaged VPS. Dit houdt in dat wij hulp bieden indien er zich verstoringen voordoen in de hardware van de server of als er problemen zijn met het netwerk. Gebruikers van een Unmanaged VPS zijn zelf verantwoordelijk voor het technisch beheer van de virtuele server.

Voor vragen en support maakt u een supportticket aan in het klantenportaal Mijn Hostnet. U gaat naar 'Support' > 'Contact opnemen'. Selecteer vervolgens bij 'Helpdesk' uw VPS en kies voor 'Dien een Verzoek in'. Meer informatie over procedures, Verzoeken en tarieven voor additionele dienstverlening leest u terug in het 'SLA Unmanaged VPS'.

Garantie stempel hostnet
 
 

Support Managed VPS

Hostnet verleent volledige support en garantie op alle Virtual Private Servers met een SLA Managed VPS. Dit houdt in dat wij 24 uur per dag de diensten op de server monitoren en bij incidenten met Prioriteit 1 binnen 1 uur hierop anticiperen.

Voor Verzoeken of aanpassingen aan de configuratie maakt u een supportticket aan in het klantenportaal Mijn Hostnet. U gaat naar 'Support' > 'Contact opnemen'. Selecteer bij 'Helpdesk' uw VPS en kies voor 'Dien een Verzoek in'. Meer informatie over procedures, Verzoeken en tarieven voor additionele dienstverlening leest u terug in het 'SLA Managed VPS'.

Garantie stempel Hostnet
 
 
  
 


Veelgestelde vragen over Virtual Private Servers