Ken jij een website die een opknapbeurt nodig heeft? Nomineren kan tot 16 juni.
Fashion en lifestyle deskundige, fotograaf en televisiepersoonlijkheid Maik de Boer weet als geen ander hoe belangrijk een goede eerste indruk is. Óók online. Hij gebruikt zijn feilloze gevoel voor stijl om de allerlelijkste website van het land op te sporen. Hij weet tenslotte alles over wat wel en absoluut niet werkt als het om design gaat, en dat gaat verder dan kleding alleen: want een rommelige website is net zo'n fashion faux pas als witte sokken in sandalen. Durf jij zijn oordeel aan?
Danny Mekić weet sinds jonge leeftijd alles af van technologie. Op vijftienjarige leeftijd richtte hij zijn eerste hostingbedrijf op en werd hij uitgeroepen tot meest succesvolle jonge ondernemer van Nederland. Inmiddels staat hij bekend als een expert op het gebied van digitale transformatie, komt hij regelmatig in de media en publiceert hij als deskundige in kranten zoals The Financial Times. Als tech-deskundige en serie-ondernemer ziet Danny in een oogopslag of je website “raak” is. Vindt hij dat jouw website doel treft en de juiste doelgroep weet te bereiken?
Sara Mars verzamelde in 2024 de meeste stemmen voor de verkiezing van de Lelijkste Website van het Jaar. Ze won de publieksprijs en liet haar website zo transformeren dat ze al haar diensten en projecten erop kwijt kan. Dat zijn er wat: want naast haar prachtige werk als trouwambtenaar is Sara interviewer en tekstschrijver, gespecialiseerd in mensen en verhalen. Als jurylid dit jaar beoordeelt zij daarom of je teksten kloppen met wat je doet, of het duidelijk is hoe jij je onderscheidt van je concurrenten en of bezoekers genoeg worden verleid om contact op te nemen. Ziet zij in jouw website terug wie jij écht bent?
Dr. Roeland Dietvorst is een expert in gedragsbeïnvloeding en besluitvorming. Hij is gepromoveerd in de Cognitieve Neurowetenschappen en weet alles over beslissingsprocessen, koopgedrag en menselijke aandacht. Zijn expertise heeft hij onder andere ingezet voor grote bedrijven als Uber, Google, Meta en IKEA. Omdat hij unieke inzichten heeft over consumentengedrag, kan hij als geen ander vertellen of een website visueel aantrekkelijk genoeg is om de aandacht erbij te houden. Draait jouw website aan de juiste knoppen in het brein van de bezoeker?
Onze eigen Lily is accountmanager binnen sales. In die rol ziet ze bij Hostnet wekelijks honderden websites voorbijkomen. Nieuwsgierigheid is daarbij haar drijvende kracht. Inmiddels heeft ze een feilloos gevoel voor wat een website succesvol maakt en wat niet. Door haar achtergrond in marketing & communicatie weet ze bovendien goed hoe je op je website een boodschap moet verpakken. Ben jij klaar voor haar ongezouten mening?
Iedereen die mee doet maakt kans op te gekke prijzen, of je nu genomineerd bent, iemand nomineert of alleen je stem uitbrengt.
Ken jij een website die een opknapbeurt nodig heeft? Nomineren kan tot 16 juni.
Vanaf 19 juni tot 7 juli kun je stemmen op de Lelijkste Website van het Jaar.
Op 7 juli wordt de winnaar van de Lelijkste Website van het Jaar verkozen!