Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar!

Abusemelding doorgeven

Als je meldingen hebt over abuse ofwel internetmisbruik, dien je dit via het contactformulier aan ons door te geven. Het betreft hier alleen abuse dat afkomstig is van een van de klanten van Hostnet. In andere gevallen neem je contact op met de betreffende provider.

Als een klacht naar het oordeel van Hostnet is gerechtvaardigd, is Hostnet gerechtigd het materiaal te verwijderen of ontoegankelijk te maken.

Spam

Spam is e-mail die ongevraagd en vaak in grote hoeveelheden wordt verzonden. Ontvang je ongewenste e-mail van een van onze klanten? Geef dit aan ons door en ons abuse-team zal dit onderzoeken en zo mogelijk proberen op te lossen.

Phishing

In het geval van phishing worden mensen, vaak via e-mails, naar een kopie van een (bank)website gelokt. Hier moeten ze nietsvermoedend inloggen met hun login- of betaalgegevens. De fraudeur krijgt zo hun gegevens in handen, met alle gevolgen van dien. Is er sprake van phishing? Laat het ons direct weten via het contactformulier.

Hack-aanvallen

Hacken is het van buitenaf inbreken in een computer met als doel om ongevraagd gegevens te bekijken, opdrachten uit te voeren of gegevens te stelen. Hack-aanvallen zijn wettelijk verboden. Heb je last van hack-aanvallen door klanten van Hostnet? Geef dit meteen aan ons door, zodat wij gelijk maatregelen kunnen nemen.

Virus

Een virus is een soort programma dat zich nestelt in je computer. Virussen worden vaak onbewust verspreid per e-mail (in een attachment) of bijvoorbeeld als je besmette bestanden downloadt. Heb je een virus binnengehaald en heb je het idee dat het virus bewust is verspreid? Neem dan contact met ons op.

Illegale inhoud

Meldingen over illegale inhoud vallen niet onder abuse. Onder illegale inhoud verstaan we onder andere websites waarop kinderporno wordt tentoongesteld, websites die discriminerende uitingen bevatten en websites waarop teksten en afbeeldingen niet rechtmatig zijn verkregen. Vind je dat een website van een van onze klanten illegale inhoud bevat? Geef dit aan ons door via het speciale NTD-formulier, zodat wij dit kunnen beoordelen en zo nodig oplossen.

Bladeren

Direct contact en persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week. Heb je een vraag? Neem dan contact op met de Klantenservice via onderstaande opties.

Twitter

Stuur ons een tweet:

@Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook:

@Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status:
    Stel je vraag via onze chat en krijg direct antwoord. Wel zo makkelijk.