Zelfs de meest oplettende lezer kan slachtoffer worden van phishing. Doordat phishingaanvallen zeer geavanceerd zijn opgezet, zijn ze lastig van legitieme berichten te onderscheiden. Dit maakt het belangrijk om te weten hoe je verschillen tussen betrouwbare en vervalste berichten kunt signaleren. Wij houden je op de hoogte van de laatste phishing-updates en leggen je in onze FAQ uit hoe je phishing kunt herkennen.
Helaas zijn er momenteel phishingmails uit naam van Hostnet in omloop. Hier lees je de laatste updates.
Wil je weten hoe je phishingmails kunt herkennen en wat je met een valse e-mail kunt doen? Je leest het in onze FAQ.
Er wordt een nieuwe phishingmail verstuurd uit naam van Hostnet. De e-mail heeft als onderwerpregel 'Uw domein is gedeactiveerd ! #76253904' en is verstuurd via een e-mailadres dat eindigt op @smtp-out-hp3.livemail.co.uk. In het bericht staat dat je jouw domeinnaaam opnieuw moet activeren door op een link te klikken. Klik niet op deze link en markeer het bericht als spam in je e-mailprogramma.
Er gaat een nieuwe phishingmail rond uit naam van Hostnet, met de onderwerpregel 'Melding beveiligingsupdate - uw abonnement is tijdelijk opgeschort'. In de mail staat dat je opnieuw moet inloggen vanwege een beveiligingsupdate. De e-mail is verstuurd vanaf het e-mailadres hostnet@notif.nl. Klik niet op de link en markeer de e-mail als spam.
Bij Hostnet kun je rekenen op de beste service. 7 dagen per week.
Ons team van experts staat voor je klaar om technische kennis met jou te delen. Je kunt 7 dagen per week bij ons terecht. Ons team van vakkundige medewerkers helpt je graag op weg.