Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar!

Notice-and-Take-Down-procedure Hostnet

Met een Notice-and-Take-Down (NTD)-procedure verzoek je het offline halen van websitecontent die door een klant van Hostnet is gepubliceerd. De NTD-procedure is bedoeld voor onrechtmatige of inbreukmakende inhoud. Bijvoorbeeld plagiaat, discriminatie of kinderporno. De NTD-procedure is niet bedoeld voor merknamen in domeinnamen of voor abuse (spam, hacking, phishing, et cetera). Voor abuse kun je het abuse-formulier invullen.

Vul het onderstaande formulier volledig en naar waarheid in. Wij nemen je verzoek zo snel mogelijk (binnen 10 werkdagen) in behandeling. Zonder volledige informatie, de exacte locatie(s) van het onrechtmatige of inbreukmakende materiaal en het bewijs van de vermeende inbreuk, kunnen wij je verzoek niet in behandeling nemen.

We verzoeken je de Notice-and-Take-Down-procedure zorgvuldig door te nemen voordat je het formulier invult.

Contactformulier NTD-procedure

Je gegevens

Je klacht

Je klacht heeft betrekking op de volgende websitecontent:

Heb je al contact opgenomen met de eigenaar van de website?

Wat is de reden van de eigenaar om het betreffende materiaal niet te verwijderen?

Jegens wie is het materiaal inbreukmakend/onrechtmatig?

Bewijsstukken

Voeg, indien in je bezit, de benodigde bewijsstukken toe:

  • in geval van copyrightschending; de originele locatie van het betreffende materiaal (middels een url in het tekstveld);
  • bewijs dat bovengenoemde rechthebbende is ten aanzien van de betreffende geschonden rechten;
  • bewijs dat bovengenoemde rechthebbende de eigenaar van de website reeds heeft benaderd, bijvoorbeeld in de vorm van een e-mail.

Let op: je kunt maximaal 3 bijlagen toevoegen. Wij verzoeken je daarom vriendelijk het bewijsmateriaal zoveel mogelijk samen te voegen tot een document.

Bladeren

Aanvullende informatie

Heb je nog aanvullende informatie die van belang kan zijn tijdens deze Notice-and-Take-Down-procedure?

Met het indienen van dit verzoek vertrouwen wij erop dat jij je volledig hebt geïnformeerd over de Notice-and-Take-Down-procedure van Hostnet.

Direct contact en persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week. Heb je een vraag? Neem dan contact op met de Klantenservice via onderstaande opties.

Twitter

Stuur ons een tweet:

@Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook:

@Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status:
    Stel je vraag via onze chat en krijg direct antwoord. Wel zo makkelijk.