Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar

Notice-and-Take-Down-procedure Hostnet

Met een Notice-and-Take-Down (NTD)-procedure verzoek je tot het offline halen van de content van een website die door een klant van Hostnet is gepubliceerd. De NTD-procedure heeft geen betrekking op merknamen in domeinnamen. Voor overig abuse (spam, hacking, phishing et cetera) verwijzen wij je naar het contactformulier waar je abuse kunt melden.

Je dient onderstaand formulier volledig en naar waarheid in te vullen. Wij nemen je verzoek zo spoedig mogelijk, binnen maximaal 10 werkdagen, in behandeling. Zonder volledige informatie, de exacte locatie(s) van het onrechtmatige/ inbreukmakende materiaal en het bewijs van de vermeende inbreuk, kan je verzoek niet in behandeling worden genomen.

Volledigheidshalve verzoeken wij je de Notice-and -Take-Down-procedure zorgvuldig door te nemen.

Contactformulier NTD-procedure

Je gegevens

Je klacht

Je klacht heeft betrekking op:

Heb je reeds contact opgenomen met de eigenaar van de website?

Wat is de reden van de eigenaar om het betreffende materiaal niet te verwijderen?

Jegens wie is het materiaal inbreukmakend/onrechtmatig?

Bewijsstukken

Voeg, indien in je bezit, de benodigde bewijsstukken toe:

  • in geval van copyrightschending; de originele locatie van het betreffende materiaal (middels een url in het tekstveld);
  • bewijs dat bovengenoemde rechthebbende is ten aanzien van de betreffende geschonden rechten;
  • bewijs dat bovengenoemde rechthebbende de eigenaar van de website reeds heeft benaderd, bijvoorbeeld in de vorm van een e-mail.

Let op: je kunt maximaal 3 bijlagen toevoegen. Wij verzoeken je daarom vriendelijk het bewijsmateriaal zoveel mogelijk samen te voegen tot een document.

Bladeren

Aanvullende informatie

Heb je nog aanvullende informatie die van belang kan zijn tijdens deze Notice-and-Take-Down-procedure?

Met het indienen van dit verzoek vertrouwen wij erop dat jij je volledig hebt geïnformeerd over de Notice-and-Take-Down-procedure van Hostnet.

Direct persoonlijk advies

Jij verdient de beste support. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week.
Ma t/m vr: 08.00 - 22.00 uur en in het weekend: 10.00 - 18.00 uur.

Twitter

Stuur ons een tweet: @Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook: @Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status: