Stel je vraag via Facebook:
Administratie
De afdeling Administratie is de plek voor al jouw vragen over financiële en administratieve zaken.
Adreswijziging
Ga je verhuizen? Geef je nieuwe adres door via Mijn Hostnet, het online klantenportaal van Hostnet. Bekijk voor instructies op onze Helpdesk.
Facturen en automatische incasso
Ook voor het inzien en betalen van je facturen en het activeren van automatische incasso is Mijn Hostnet de plek waar je moet zijn. Onder de kop 'Facturen' staat een overzicht van al je facturen. Hier kun je ook automatische incasso activeren.
Contracten verlengen of opzeggen
Bij Hostnet worden alle contracten van diensten aan het eind van de contractperiode automatisch verlengd. Je hoeft dus geen actie te ondernemen als je jouw diensten wilt behouden. Wil je jouw contract opzeggen? Geef dit uiterlijk 1 maand voor het verstrijken van de contractperiode door via Mijn Hostnet.
Veelgestelde vragen aan de afdeling Administratie
Wil je weten op welke manieren je bij Hostnet kunt betalen? Vraag jij je af wat de factureringstermijn van je dienst is? Of heb je betaald, maar krijg je toch een herinnering toegestuurd? Op de Helpdesk krijg je op al jouw vragen een uitgebreid antwoord.
Direct contact en persoonlijk advies
Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week. Heb je een vraag? Neem dan contact op met de Klantenservice via onderstaande opties.
Overige informatie
- IP-adres:
- OS:
- Browser:
-
Status: