Stuur ons een post:
De afdeling Administratie is de plek voor al jouw vragen over financiële en administratieve zaken.
Ga je verhuizen? Geef je nieuwe adres door via Mijn Hostnet, het online klantenportaal van Hostnet. Bekijk voor instructies op onze Helpdesk.
Ook voor het inzien en betalen van je facturen en het activeren van automatische incasso is Mijn Hostnet de plek waar je moet zijn. Onder de kop 'Facturen' staat een overzicht van al je facturen. Hier kun je ook automatische incasso activeren.
Bij Hostnet worden alle contracten van diensten aan het eind van de contractperiode automatisch verlengd. Je hoeft dus geen actie te ondernemen als je jouw diensten wilt behouden. Wil je jouw contract opzeggen? Geef dit uiterlijk 1 maand voor het verstrijken van de contractperiode door via Mijn Hostnet.
Wil je weten op welke manieren je bij Hostnet kunt betalen? Vraag jij je af wat de factureringstermijn van je dienst is? Of heb je betaald, maar krijg je toch een herinnering toegestuurd? Op de Helpdesk krijg je op al jouw vragen een uitgebreid antwoord.
Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week. Heb je een vraag? Neem dan contact op met de Klantenservice via onderstaande opties.
Stuur ons een post:
Stel je vraag via Facebook: