Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar!

Afdeling Helpdesk

De afdeling Helpdesk geeft je technische informatie over onze producten. Kijk voor uitleg over onder andere het installeren van je e-mail, het uploaden van je website en de werking van Mijn Hostnet op onze Helpdesk.

Mijn Hostnet

Mijn Hostnet is jouw persoonlijke online klantenportaal. Je kunt hier je diensten beheren, contracten inzien en je gegevens aanpassen.

Logingegevens aanvragen

Alle nieuwe klanten ontvangen na hun eerste bestelling de logingegevens voor Mijn Hostnet per e-mail. Ben jij je logingegevens voor Mijn Hostnet kwijt? Vraag deze dan gemakkelijk aan via Mijn Hostnet.

Veelgestelde vragen aan de afdeling Helpdesk

Wil je weten waar je jouw DNS-records kunt aanpassen? Vraag jij je af hoe je jouw domeincontract verplaatst? Of wil je weten hoe je de instellingen voor de functie domeinnaam doorsturen wijzigt? Op de Helpdesk krijg je op al jouw vragen een uitgebreid antwoord.

De maximale grootte voor de bijlage is 2MB.
Bladeren

Direct contact en persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week. Heb je een vraag? Neem dan contact op met de Klantenservice via onderstaande opties.

Twitter

Stuur ons een tweet:

@Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook:

@Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status:
    Stel je vraag via onze chat en krijg direct antwoord. Wel zo makkelijk.