Waarmee kunnen we je helpen?

Onze Klantenservice staat 7 dagen per week voor je klaar!

Klachten dienstverlening

Voor klachten over de dienstverlening van Hostnet kun je terecht bij het Customer Care Team. Dit is een onafhankelijke afdeling binnen Hostnet die op- en aanmerkingen en vragen over onze dienstverlening en service in behandeling neemt, onderzoekt en waar nodig probeert op te lossen. Heb je op- of aanmerkingen over onze dienstverlening en service? Neem dan contact op door het speciale contactformulier volledig in te vullen. Het Customer Care Team behandelt je feedback en geeft binnen 2 werkdagen inhoudelijk antwoord op jouw vraag of opmerking.

Direct contact en persoonlijk advies

Jij verdient de beste service. En daarom helpen we je graag, 7 dagen per week. Heb je een vraag? Neem dan contact op met de Klantenservice via onderstaande opties.

Twitter

Stuur ons een tweet:

@Hostnet_Webcare

Facebook

Stel je vraag via Facebook:

@Hostnetbv

Overige informatie

  • IP-adres:
  • OS:
  • Browser:
  • Status:
    Stel je vraag via onze chat en krijg direct antwoord. Wel zo makkelijk.