Bij Hostnet zijn we continu bezig om onze dienstverlening te verbeteren, zo ook onze klantenservice. Daarom wordt alle klantenservicecommunicatie overgezet naar een nieuw, achterliggend systeem: Zendesk. Dit systeem stelt ons in staat om nog sneller en beter te reageren op vragen van klanten.
Alle handleidingen en veelgestelde vragen zijn inmiddels overgezet, en ook de chat verloopt al via Zendesk. Deze week gaat ons ticketsysteem over, en vanaf de week daarna verlopen ook de telefoongesprekken via het nieuwe systeem. Goed om te weten: Jij kunt ons nog steeds op de gebruikelijke manier(en) bereiken.
We doen er alles aan om onze klantenservice constant te optimaliseren. Hoe kunnen we het onze klanten nog gemakkelijker maken? En hoe kunnen we ons serviceniveau nog verder verhogen? Dit doen wij met grote verbeterslagen, zoals de overstap naar Zendesk. Maar ook met kleine verbeteringen. Zo vragen we onze klanten regelmatig om feedback. We meten bijvoorbeeld hoe tevreden je bent nadat je contact met ons hebt opgenomen.
Helaas is de wachttijd bij onze Klantenservice de laatste tijd wat langer dan je van ons gewend bent. We hopen je uiteraard zo snel mogelijk weer optimaal van dienst te zijn. Hartelijk dank voor je geduld!