Nieuws Webhosting beoordeeld met een 8,3 en mkb-proof

Nieuws

Webhosting beoordeeld met een 8,3 en mkb-proof

Geplaatst op: 06-09-2019

Webhosting van Hostnet is door WINMAG Pro beoordeeld als 'goed getest' met een 8,3. Ook heeft onze webhostingoplossing het 'MKB Proof'-keurmerk gekregen. In dit nieuwsbericht lees je meer over beide beoordelingen.

8,3 dankzij uitstekende service

De deskundige redactie van WINMAG Pro ging uitgebreid aan de slag met onze webhostingpakketten. Niet alleen de specificaties (o.a. SSL en PHP) en functionaliteiten zijn getest. Ook Mijn Hostnet en de Klantenservice zijn onder de loep genomen. En daarmee is onze webhosting beoordeeld met een 8,3! Volgens de uitslag maakt onze uitstekende service Hostnet zo uniek. Meer weten? Je kunt de gehele test lezen op de website van WINMAG Pro.

WINMAG Pro: "Mocht je toch vragen hebben of simpelweg makkelijker te werk gaan met een helpende hand, dan komt de klantenservice uitgebreid tegemoet."

MKB Proof-keurmerk

Het MKB Proof-keurmerk laat zien welke producten en diensten geschikt zijn voor het mkb. Zo kunnen bedrijven zonder IT-afdeling geschikte producten en diensten kiezen.

De redactie van WINMAG Pro beoordeelt en selecteert de producten en diensten op kwaliteit. Maar ook op prijs-prestatieverhouding, duurzaamheid, functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid. En zo ook Webhosting Pro van Hostnet, waardoor deze het MKB Proof-keurmerk heeft gekregen. Ben je benieuwd naar de beoordeling? Lees 'm op de website van WINMAG Pro.

Wil je zelf het gemak van onze webhostingoplossing ervaren? Bestel vandaag nog webhosting.

Meer nieuws van Hostnet

Waarschuwing voor spookfacturen van HSI Domein & Hosting

Er gaan spookfacturen rond van HSI Domein & Hosting. Lees in dit bericht hoe je de spookfactuur herkent en wat je het beste kunt doen.

Gewijzigde openingstijden op donderdag 16 juni

Op donderdag 16 juni 2022 heeft onze Klantenservice aangepaste openingstijden. Bekijk de tijden in dit nieuwsbericht.

Hostnet is niet meer bereikbaar via WhatsApp

Vanaf maandag 19 april is de Klantenservice niet meer bereikbaar via WhatsApp. Natuurlijk kun je ons nog wel bereiken via de andere Klantenservice-kanalen.

Prijswijzigingen van enkele diensten

De prijzen van enkele diensten worden aangepast. Lees in dit nieuwsbericht om welke diensten het gaat en wanneer de prijswijziging ingaat.