Nieuws Welkom bij Hostnet, chatbot Kevin!

Nieuws

Welkom bij Hostnet, chatbot Kevin!

Geplaatst op: 05-10-2021

Stel je wel eens een vraag via de Hostnet-chat? Dan weet je dat hier verschillende medewerkers van Hostnet aanwezig zijn. Vanaf vandaag hebben we er een nieuwe 'medewerker' bij: chatbot Kevin is gestart bij Hostnet. In dit bericht lees je hoe het chatten met Kevin eruit ziet.

Wie is chatbot Kevin?

Je kunt chatbot Kevin zien als een slimme assistent. Dankzij kunstmatige intelligentie kan Kevin chatberichten begrijpen én beantwoorden. Dit is vooral handig bij eenvoudige vragen. Bijvoorbeeld als je wilt weten waar je jouw factuur kunt vinden of hoe je een domeinnaam doorstuurt. Kan Kevin jouw vraag niet zelf beantwoorden? Dan vraagt hij een medewerker om de chat over te nemen.

Doorverbinden met een medewerker

Vooral in Kevins eerste periode bij Hostnet zal je vaak worden doorverbonden met een medewerker. Een chatbot moet namelijk leren om vragen goed te herkennen en gedetailleerd te beantwoorden. Er gaat wat tijd overheen voordat een chatbot optimaal presteert. Gelukkig is dat geen probleem, want er staat altijd een medewerker klaar om de chat over te nemen.

Wil jij met Kevin in gesprek?

Kevin is nog beperkt aanwezig op de Hostnet-chat. We willen namelijk nauwgezet volgen hoe de chatgesprekken verlopen. Zo kunnen we direct verbeteringen aanbrengen wanneer dat nodig is. Vandaag is Kevin enkele uren online, en de komende dagen ook. Wie weet kom je hem tegen!

Goed om te weten

Persoonlijke service blijft belangrijk voor ons. Chatbot Kevin zal daarom de klantenservice door onze medewerkers niet vervangen. Wij zien de service van Kevin als een mooie aanvulling, en hopen dat jij dat ook zo gaat ervaren. Heb je feedback over het contact met Kevin? Dan horen we het graag van je.

Meer nieuws van Hostnet

Waarschuwing voor spookfacturen van HSI Domein & Hosting

Er gaan spookfacturen rond van HSI Domein & Hosting. Lees in dit bericht hoe je de spookfactuur herkent en wat je het beste kunt doen.

Gewijzigde openingstijden op donderdag 16 juni

Op donderdag 16 juni 2022 heeft onze Klantenservice aangepaste openingstijden. Bekijk de tijden in dit nieuwsbericht.

Hostnet is niet meer bereikbaar via WhatsApp

Vanaf maandag 19 april is de Klantenservice niet meer bereikbaar via WhatsApp. Natuurlijk kun je ons nog wel bereiken via de andere Klantenservice-kanalen.

Prijswijzigingen van enkele diensten

De prijzen van enkele diensten worden aangepast. Lees in dit nieuwsbericht om welke diensten het gaat en wanneer de prijswijziging ingaat.