Bij one.com zijn wij op zoek naar service-minded collega’s voor ons Nederlandstalige Customer Service Team. Kan jij ervoor zorgen dat je onze klanten verrast met jouw uitmuntende service? Wil je meer leren over websites en domeinen? Dan zijn we bij group.one (waar One en Hostnet onderdeel van zijn) op zoek naar jou!
Als Customer Service Representative bij one.com is je voornaamste taak om onze klanten te helpen en te begeleiden bij het gebruik van onze producten en diensten via chat, e-mail en telefoon. In deze functie zijn er ook mogelijkheden om extra verantwoordelijkheden op je te nemen zoals vertaling, productspecialisatie, testen, training of andere gebieden die je interessant vindt en die je graag zou willen ontwikkelen.
Het gaat om een Fulltime positie voor 40 uur per week. Je werkt volgens een rooster tussen 8.00 en 18.00 en daarnaast werk je ook af en toe in het weekend.
Bij voorkeur heb je ervaring in Customer Service en wil je graag meer leren over webhosting, websites en domeinen. Wij zijn echter op zoek naar talent en je krijgt dan ook een uitgebreide training in de eerste periode van je dienstverband. Belangrijkste zijn je communicatieve vaardigheden en je wil om te leren en jezelf te ontwikkelen.
Je bent positief, open en staat altijd klaar om anderen te helpen. Als jij je werk, maar daarnaast ook het welzijn van je collega’s belangrijk vindt, dan ben jij de persoon die wij zoeken en we hopen dan ook zo snel mogelijk van je te horen!
Vanaf de oprichting in 1999 is Hostnet uitgegroeid tot een van de grootste hostingproviders van Nederland. Inmiddels maakt Hostnet deel uit van group.one, een toonaangevende, internationale hostingorganisatie met:
In Nederland zijn naast Hostnet ook Antagonist en one.com onderdeel van group.one. De kantoren bevinden zich in Amsterdam en Enschede.
Solliciteer dan direct! Stuur je cv en een uitgebreide motivatiebrief via deze link.
Gesprekken zullen doorlopend gehouden worden. Voor verdere vragen over de functie kun je contact opnemen met de Talent Acquisition Consultant Sigurd Rønne Christiansen door een mail te sturen naar sigu@one.com